Specjalista ds. zakupów/Specjalista ds. zamówień własnych
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, w tym prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie i wprowadzanie cenników, nadzór nad terminowością dostaw oraz przekazywanie ww. informacji do odpowiednich działów
- Opracowywanie oraz składanie zamówień do dostawców,
- Koordynowanie realizacji zamówień, reklamacji itp.
- Organizowanie transportów krajowych i zagranicznych
- Przygotowywanie i kontrolowanie dokumentacji zakupowej oraz importowej
- Współpraca z agentem celnym i innymi działami firmy
- Analiza oraz kontrola stanów magazynowych
- Wprowadzanie i modyfikowanie danych w systemie handlowym oraz bazach danych
- Inicjowanie działań mających na celu optymalizację kosztów
- Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców oraz produktów
Od kandydata oczekujemy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku pracy
- Znajomości pakietu MS Office
- Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalającej na swobodną komunikację
- Sumienności i odpowiedzialnego podejścia do obowiązków pracowniczych
- Komunikatywność i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętności pracy w zespole
Mile widziane:
- Znajomość systemu Symfonia ERP
- Prawa jazdy kat. B
- Znajomości przepisów, procedur i dokumentacji celnej, w tym AEO
- Doświadczenie w zakresie przygotowywania zgłoszeń celnych
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju w firmie
- Niezbędne narzędzia i komfortowe warunki pracy
- Dodatkowe benefity: opieka medyczna
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami.